Monday, March 21, 2011

For your information!!!

Okay, aku bukan lah dah buat salah then nak lari, aku keluar dari Sibling pun bukan sebab aku dah buat salah apa lancau semua tu. Aku lari dari kau pun sebab aku dah meluat dengan perangai kau tu, yang langsung tak pandai nak appreciate apa yang orang buat and dengan perangai kau yang langsung tak pandai nak jaga hati orang, hati kau jelah orang nak kena jaga overall? Kalau kau tu betul betul ada otak kau dah tolong kitaorang tolak kerata la time kerata breakdown, ni boleh pulak menyorok dalam kereta then buat bodoh. Orang lain susah payah, kau senang senang je kan. Kononnya malu nanti jatuh lah standard dia. Time kau high siapa yang jaga dulu?? Siapa yang hanta kau sampai depan pintu rumah?? Dulu time kau kantoi hing dengan abang kau samapai kau kena belasah dengan abang kau dekat taman tengah tu, siapa yang backup kau?? Sampai aku kena belasah, nak halang abang kau pukul kau punya pasal. Kau memang lah tak rasa time tu sebab kau dah tak betul, yang rasa kena belasah siapa?? Berubah lah wehh, jangan pikir diri kau tu dah cukup bagus!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.